Miks valida Dr Simeonsi dieet?

  • Kindlad tulemused. Kui inimesel on liigset varurasva, siis reegleid järgides on võimalik 40 päevaga kaotada 8-15kg ning lühema 23-päevase versiooniga vähemalt 5kg.
  • Personaalne tugi. Iga inimese kaalulangetus on erinev, seetõttu on kindlasti julgem teekonda ette võtta spetsialisti toel. Personaalse konsultandi roll on vajadusel reeglite piires aidata kaalulangetajal leida sobivad lahendused parima tulemuse saavutamiseks.
  • Keha saab vajaliku toitainete hulga. Programmi kaalulangetuse etapis saab keha 2000-4500kcal väärtuses vajalikku energiat kombineerituna varurasvadest ja toidulaualt.
  • Pole näljatunnet. Päevane toidukogus on umbes 1,5kg ehk täiskõhutunne on tagatud ning tänu vajalikele toitainetele ei tunne inimene ka nälga. Isusid võib sellest hoolimata tekkida, kui muutus toitumisharjumustes on suur, seega distsipliini säilitamine on oluline.
  • Ei nõua füüsilist koormust. Edukaks kaalulangetamiseks pole tarvis täiendavaid treeninguid teha, kuid võib, kui keha on sellega juba varasemalt harjunud.
  • Kaalunumber jääb püsima. Programm sisaldab kaalunumbri säilitamise etappi, mis aitab tulemust hoida. Lisaks saab iga kaalulangetaja juhised, kuidas edukalt tervislikku eluviisi harrastades saledat vormi säilitada. Tasakaalustatud toitumine on stabiilse kaalunumbri alus!
  • Rahulolugarantii. Reeglitekohaselt toimides ja konsultandiga koostööd tehes toimib programm väga hästi. Juhul, kui tunned 14 päeva jooksul, et meetod siiski Sinu jaoks ei sobi, maksame Sulle raha tagasi.
0
inimest
on Dr Simeonsi dieedi edukalt läbinud
0
kg
Kaalukaotus kokku
0
kg
Keskmine kaalukaotus 40 päevaga

Edulood

Slide Getteri -14kg: kartsin, et teen tervisele liiga, kuid ilmaasjata

Naise sõnul on ta alati veidi ülekaaluline olnud, kuid pole selle tõttu end kunagi halvasti tundnud. „Alustades kaalusin 87kg. Täna, kus stabiliseerimisest on möödas kuu aega, kaalun ma 14kg vähem,“ rõõmustab 27-aastane Getter.

Naise sõnul ütlesid tuttavad talle, et teeb oma tervisele liiga, kuid dieedi ajal pidi ta tõdema, et kartis seda ilmaasjata. „Mul vedas, sest olin kõrvalt näinud, et mingeid haigusnähte ega kehva enesetunnet dieediga ei kaasne, seega otsustasin proovida.“

Loe lähemalt
Slide Reeda -26kg: enesetunne on suurepärane!

54-aastane Reet on elus proovinud igasuguseid dieete, kuid ikka ja jälle loobunud, sest pole saavutanud soovitud tulemusi. „Olen teinud kepikõndi ja üritanud joosta, aga kõik tulemusteta,“ räägib naine.

Kaalulangetusteekonda alustas Reet paar aastat tagasi, kui kaalus 107kg. „Praegu olen 81kg, kaal on peale kolme dieediringi püsinud, ümbermõõdud vähenenud ning enesetunne on super – ja kõik on imelihtne!“ rõõmustab naine.

Loe lähemalt
Slide Hilja -7kg: kõrge vanus ei takista kaalulangetamist

„Ainuüksi kõrge vanus ei tohiks olla kunagi vabanduseks millegi tegemata jätmisel. Dieeti alustades kaalusin 75,6kg, Dr Simeonsi dieet aitas mul kaotada sellest 7kg. Olen väga rõõmus ning tunnen end kergemana palju paremini,” räägib 88-aastane Hilja.

Dr Simeonsi dieedi avastas Hilja tänu tuttavatele, kelle hulgas oli mitmeid dieedi edukate tulemustega läbinuid. „Kui näed, et teistel kaal kukub, siis ei tekigi mõtet, et miks minul ei peaks. Lihtsalt kättevõtmise asi,“ sõnab pensionär.

Loe lähemalt
Slide Riho -38kg: sain lahti kõrgvererõhutõvest

„Olen oma elus proovinud kaalu langetamiseks paljusid erinevaid mooduseid, mis pole erilisi tulemusi toonud. Seda kuni Dr Simeonsi dieedini, mille kolme dieediringiga kaotasin 38kg ning sain lahti kõrgvererõhutõvest,” räägib 48-aastane pereisa.

„Ma olen väga rahul ja õnnelik, et Dr Simeonsi dieet olemas on,“ räägib kaalulangetaja. Riho soovitab kõigil, kes soovivad kaalu langetada samuti dieeti proovida: „Kui mina alla võtta suutsin, kes ma olen tohutu maiasmokk ja küpsetaja – siis suudad sinagi seda!“

Loe lähemalt
Slide Riinu -19kg: vabanesin peale laste sündi tekkinud kilodest

“Dieeti alustades kaalusin 82kg, olles 168cm pikk. Kaotasin esimesel dieediringil 13kg. Teise ringiga kaotasin 6kg ja kokku võtsin kaalust alla 19kg,” räägib Riin, 27-aastane kahe lapse ema.

“Inimesele, kes kaalub Dr Simeonsi dieedi soetamist ja läbimist, soovitaksin kõigepealt läbi mõelda, mis eesmärgiga ta dieeti tegema hakkab. Kui on olemas motivatsioon, mille nimel teha, siis on kõik väga lihtne,” ütleb naine ning peab kõige suuremaks ohuks vanade harjumuste juurde tagasi pöördumist.

Loe lähemalt
Slide Ivari -29kg: elu parim investeering!

„Alustasin 134kg pealt ning kaotasin esimese ringiga 16kg. Teise ringi lõpuks oli kaal 105kg, seega kaotasin 29kg,“ räägib 33-aastane Ivar.

„Olen alati öelnud, et see on mu elu parim investeering. Kui võtta 16kg, mis ma esimese ringiga kaotasin, ei saa öelda, et oioi, kui kallis! Arvestades, kui vähe sa dieedi ajal sööd, siis selle taha ka ei saa pugeda,“ sõnab Ivar. „Dieet on odav, aga hiljem garderoobivahetus võib minna kalliks,“ lisab mees muiates.

Loe lähemalt

Dieedipakett sisaldab

Klikka pealkirjal, et lugeda lähemalt
Suhkruasendaja ksülitool koos dosaatoriga

Biolit graanulid on valmistatud kasutades uusimaid rakendusi energo-informatiivse meditsiini ja bioresonantsteraapia valdkonnas.

Tegemist on loodusliku suhkruasendaja ksülitooli põhjal valmistatud magusa graanuliga.

Preparaati on ohutu kasutada ning see on täielikult kooskõlas Dr Simeonsi dieediga.

Pane tähele, et graanulid ei sisalda HCG-hormooni ega teisi komponente, mis piiraksid selle tarbimist!

Loe ka “Mis on Biolit graanulid ja miks neid Dr Simeonsi dieedi ajal kasutatakse?”

Dr Simeonsi dieediprotsessi juhend

Juhend on saadaval meie veebi ja mobiilse rakenduse tugikeskuses e-raamatuna, mis sisaldab dieediprotsessi täielikku kirjeldust ja kõiki etappe koos üksikasjalike selgitustega selle kohta, mida teha ja kuidas.

Selles on olemas kõik vajalik, mida peab teadma, et saada lubatud tulemus – kaalulangus 40 päevaga 8 kuni 15 kg.

Juhendit on võimalik tellida ka paberkandjal raamatuna meie e-poest.

Interaktiivne päevik

Interaktiivne päevik on kättesaadav meie tugikeskuses ning aitab lihtsalt ja kindlalt dieediprogrammi läbida.

Interaktiivse päeviku abil saab igapäevaselt infot käesoleva ning järgnevate päevade vajalikest toimingutest, milliseid toiduaineid võib süüa dieedi erinevatel etappidel ning ülevaate valitud menüü päevakaloraažist.

Päevik jälgib dieedipidaja kaalutõusu ja -langust ning annab samal ajal nõu, mida juhendist lugeda, milliseid foorumeid külastada ja kellele esitada abi saamiseks küsimusi.

Kuid mis kõige olulisem – me teame täpselt, millises etapis olete ning saame kiiresti ja kerge vaevaga aidata leida õigel ajal lahendused kõikidele küsimustele ja murekohtadele, mis võivad dieediprotsessi käigus ilmneda.

Personaalne tugi ja konsulteerimine

Kõikidel dieediprotsessi läbivatel inimestel on võimalus esitada küsimusi oma konsultandile foorumis, Facebooki tugigrupis või e-maili teel.

Dieedikonsultant vastab tavaliselt juba paari tunni jooksul!

Dr Simeonsi dieedi läbinud inimestest 70,8% kindlasti soovitaksid ja 22% tõenäoliselt soovitaksid programmi läbimist oma sõpradele ja tuttavatele

*Allikas Dr Simeonsi dieedi kliendirahulolu uuring, 2021 kevad
(906 kliendi vastuse põhjal)

Dr Simeonsi dieedi läbinud inimestest 70,8% kindlasti soovitaksid ja 22% tõenäoliselt soovitaksid programmi läbimist oma sõpradele ja tuttavatele

*Allikas Dr Simeonsi dieedi kliendirahulolu uuring, 2021 kevad (906 kliendi vastuse põhjal)

Millel põhineb Dr Simeonsi dieet?

Klikka “+”, et lugeda rohkem

Inimese keharasv jaguneb kolmeks

Dr Simeons avastas, et kehas leidub tegelikult kolme liiki rasvu. 

  1. Struktuurrasv ehk rakurasv, mis on rakkude ümber ja mida keha igapäevaselt kasutab ning uuendab.
  2. Keha harilik energiavaru rasv, mida keha saab kasutada igal ajal, nt lihaste eeltoitmiseks nende töötamise ajal.
  3. Varurasv on aga see rasv, mille keha paneb kõrvale ja sulgeb igapäevase kasutamise eest. Just need varud asuvad kõhul, rindades, kaelal, käte ülaosadel, puusadel ja mujal. Tegemist on põletamisele kättesaamatu rasvaga.

Kõige tähtsam nende kolme rasvaliigiga seotud avastus seisneb selles, et organism hakkab kõigepealt põletama energiarasva varu – teist rasvaliiki, seejärel aga rakurasva ja isegi lihaseid endid, enne kui nõustub kasvõi natukenegi põletama varurasva. Just seetõttu ei toimi paljud dieedid efektiivselt, isegi kui nendega kaasneb füüsiline koormus. Niipea kui rakurasv ja energiavaru on ära põletatud, hakkab keha vägagi vastumeelselt ära andma varurasva ja inimene ei suuda aru saada, miks ta käib 3-5 korda spordisaalis, põletab hunniku kaloreid, aga kaal tegelikult ei alane ja keha ei näe välja tõeliselt sale.

Jah, kahtlemata, kui inimene pikka aega õigesti toitub, võib ta lisarasvade kogunemist pidurdada ja vähehaaval varurasva põletada, kuid see nõuab tohutut enesedistsipliini, õige toitumise reeglitest ja toidulisandite toimest arusaamist, aga ka ainevahetust kiirendavate harjutuste tegemist. Kui inimene tahab kiiresti ja tõhusalt lahendada liigse kehakaalu probleemi, märgatavalt parandada oma figuuri, aga mis peamine – tasakaalustada oma ainevahetust – siis on vajalik teistsugune lähenemine. Just sellise lahenduse avastaski dr Simeons.

HCG ja kindla toitumiskava roll varurasva vabastamisel

Dr Simeonsi kõige vapustavam avastus seisneb tema tähelepanekus, et kui hCG ehk aine, mida toodab raseda naise platsenta, asub inimese organismis, siis avab organism varurasvadele ligipääsu, muutes need põletamiseks kättesaadavaks. Siin on aga äärmiselt tähtis mõista, et hCG ise rasva ei põleta ning ei vähenda söögiisu. Selle ainus funktsioon on anda ajule signaal vabastada varurasvad ning vajadusel kasutada neid toiduna. Sellist vajadust aitab tekitada kindel toitumiskava.

Pane tähele! Dr Simeonsi dieedis kasutatavad Biolit graanulid on valmistatud bioresonants – meetodil ning kannavad endas hCG hormooni toimet, sealjuures sisaldamata mitte ühtegi molekuli hormooni ennast. Vaata ka: Mis on Biolit graanulid ja miks neid kasutatakse?

Dr Simeons arvas, et kui hCG asub kehas, siis keha hakkab toituma eranditult varurasvadest, isegi kui inimene ei söö mitte midagi. Kahjuks ei olnud see nii lihtne. Selgus, et kui organism ei saa taldrikult toitu üldse lisaks, asub keha kaitsepositsioonile ja lõpetab igasuguse rasvapõletamise. Kuid kui süüa liiga palju toitu, siis ei kõhnu keha jällegi või ei kaota rasva piisavalt kiiresti.

Dr Simeons seadis endale ülesandeks luua dieet, mis tagaks igapäevase kaalulanguse. Läks koguni 16 aastat uurimustööd, enne kui valmis täpne nimekiri toiduainetest ja nende kogustest, mis kaalulangetust vajalikul viisil toetavad. Dr Simeonsi uurimuste tulemusena selgus, et 500 kcal dieeti on vaja teha vähemalt 21 päeva, et saavutatud tulemus muutuks püsivaks. Keskmiselt 40 päeva pärast hakkab aga keha harjuma Biolit graanulite mõjuga ja see kaotab oma tõhususe, mille tõttu inimene tunneb näljatunnet ja nõrkust.

Oleme Dr Simeonsi dieediprogrammi kohandanud alates aastast 2012 kaasaegseks ja kodumaiseks tänu tuhandetele Eesti klientidele, kes on oma kogemust jaganud. Vaata ka: Mida süüakse Dr Simeonsi dieedi ajal?

Dr Simeonsi dieet jaguneb nelja etappi

Dr Simeonsi dieet on jaotatud nelja järjestikusesse etappi, millel kindel kestus ja eesmärk.

  1. Nuumamine > kestab 2-3 päeva > eesmärgiks luua rasvakiht dieedi mugavamaks alustamiseks, sest läheb kuni 3 päeva enne Biolit graanulite toime mõju kehale. Et üleminek sujuks organismile mugavamalt, tuleb esimese etapina võtta juurde umbes 1 kg.
  2. 500 kcal dieet > kestab 21-38 päeva > eesmärgiks langetada kaalu varurasva arvelt nii palju kui võimalik. Keha põletab varurasva tänu Biolit graanulite ja 500kcal dieedi kombinatsioonile ning keha saab päevas 2000-4500 kcal toitaineid. Oluline on jääda lubatud toiduainete piiresse vastavalt reeglitele. Kuigi toidulaua päevane kaloraaž võib tunduda väike, on toidukogus üpris suur, ligikaudu 1,5 kg. Etapi kestust on võimalik ise valida ning liikuda järgmisesse etappi sobival hetkel 21-38 päeva jooksul.
  3. Mahalaadimine > kestab 3 päeva > eesmärgiks vabastada organism Biolit graanuli mõjust. Jätkub 500 kcal dieedi menüü ilma graanuliteta.
  4. Stabiliseerimine > kestab 21 päeva > eesmärgiks harjutada keha uue normaalkaaluga, et tulemus jääks püsima. Tavapärases kaloraažis tasakaalustatud toidumenüü juurde naasmine välistades toidulaualt suhkrut ja tärklist sisaldavad toiduained. Vajalik hoida kehakaal +/-1 kg kaalulangetuse lõppkaalust.

Kaalunumbri püsima jäämise võti on tasakaalustatud toitumine ja aktiivne eluviis

Dr Simeonsi dieedi stabiliseerumise etapp annab parimad eeldused tulemuse püsima jäämiseks. Oluline on aga mõista, et harjumuste muutmine mängib väga olulist rolli, sest ebatervislikud eluviisid, mis varasemalt kaalunumbrit tõstsid, tõstavad ka edaspidi. Kaalunumbri säilitamise aluseks on aktiivne eluviis ja tasakaalustatud toitumise põhimõtete järgimine. Vaata ka: Kaalunumbri säilitamise võti – tasakaalustatud toitumine ja taldrikureegel

Dr Simeonsi dieedi peakonsultant ja toitumisnõustaja Aire Kängsep viib iga kuu läbi tasuta veebiseminare tervisliku toitumise põhimõtete teemal, et kõik huvilised saaksid vajalikud teadmised oma elus teadlike muudatuste sisseviimiseks ning kaalunumbrit edukalt hoida. Vaata järgmiste seminaride aegu lehelt sündmused.

Dr Simeons oli 1940ndatel Roomas tegutsev briti päritolu arst, kes töötas erakliinikus jõukate patsientidega kogu maailmast, et aidata neil kiiresti kaalus alla võtta, parandada figuuri ning säilitada samas nende tervis.

Dr Simeons paljastas oma töö käigus ülekaalulisuse tegelikud põhjused. Ta avastas, et inimene ise ei ole selles kunagi süüdi, astudes vastu teiste arstide arvamusele, kes väitsid, et ülekaalu põhjuseks on ülesöömine ja inimese soov mitte söömist lõpetada. Avastuse tulemusena leidis ta valemi, mis töötab kaalu alandamiseks eranditult kõikide – nii naiste, meeste, laste kui ka vanurite puhul. Oma uurimustöö avaldas ta raamatuna 1954.a nimega “Naelad ja tollid”.

Tutvu Dr Simeonsi uurimustöö “Naelad ja tollid” originaalkäsikirja ja teiste teaduslike tõenditega SIIN!

Dr Simeonsi dieedi meeskond teeb hea meelega koostööd kõikide tervisespetsialistide ja raviarstidega, kes soovivad metoodikast täpsemat ülevaadet. Palun kirjutage soovist aire.kangsep@simeonsidieet.ee

Vaata videot! Toitumisnõustaja Aire Kängsep tutvustab Dr Simeonsi dieeti

Vaata videot! Toitumisnõustaja Aire Kängsep tutvustab Dr Simeonsi dieeti

Kuidas olla kindel, et Dr Simeonsi dieedi läbimine Sulle sobib?

Kontrolli oma kehamassiindeksit
Dr Simeonsi dieedi turvaliseks läbimiseks vajab keha varurasva. Kui oled ülekaaluline või rasvunud, on dieedi läbimine näidustatud.
Normaalkaalu korral pea eelnevalt nõu dieedikonsultandiga.

Veendu, et vastunäidustused Sinu tervislikku seisundit ei kirjelda
Dr Simeonsi dieedi läbimise vastunäidustusteks on:
neerukivid, kui avatud kõhuõõne operatsioonist pole möödas 2a, rasedus ja rinnaga toitmine, alakaalulisus.

Vajadusel pea nõu Dr Simeonsi dieedikonsultandi või raviarstiga
Kui Sul on kroonilised haigused või soovid kindel olla, kas Sinu tervislik seisund vajaks kaalulangetamiseks erilähenemist,
konsulteeri julgelt Dr Simeonsi dieedi meeskonnaga või isikliku raviarstiga. Hea meelega aitame Sinu arstil saada meetodi
füsioloogilistest protsessidest parema ülevaate, võta meiega sel teemal julgelt ühendust.

Pea meeles! Dr Simeonsi dieet pole mõeldud iseseisvaks läbimiseks, kui selleks vastavad teadmised puuduvad.
Reeglid on ühed, kuid igale kliendile on määratud personaalne dieedikonsultant, et aidata leida reeglitepiires just Sinule sobilikud kombinatsioonid.

Meie konsultandid

Dr Simeonsi dieedi peakonsultant ja koolitusjuht Aire Kängsep

Aire Kängsep
peakonsultant, koolitusjuht, toitumisnõustaja
aire.kangsep@simeonsidieet.ee

Dr Simeonsi dieedi konsultant Julia Koit

Julia Koit
dieedikonsultant
julia.koit@simeonsidieet.ee

Dr Simeonsi dieedi konsultant Lizbeth Tamp

Lizbeth Tamp
dieedikonsultant
lizbeth.tamp@simeonsidieet.ee

Dr Simeonsi dieedi konsultant Egle Wilkie

Egle Wilkie
dieedikonsultant
egle.wilkie@simeonsidieet.ee

Dr Simeonsi dieedi konsultant Sigrid Karon

Sigrid Karon
dieedikonsultant
sigrid.karon@simeonsidieet.ee

Täiendavaks toeks terviseküsimustes on Dr Simeonsi dieedi ametlik koostööpartner Dr Natalia Trofimova Biokliinik

Klientide tagasiside

Klientide tagasiside

Viimased postitused blogis

Eeva Helme -18kg: “Kogu kaalulangetuse teekond on olnud äärmiselt kena kogemus”

mai 23rd, 2021|0 Comments

"Ma ei uskunud dieedipaketti tellides, et kaalu on võimalik langetada näljatundeta - pidasin seda pigem müügitrikiks. Kuid see vastab 100% tõele ja tegelikkuses on kogu kaalulangetuse teekond olnud äärmiselt kena kogemus. Lisakilod kadusid ilma igasuguse piina, nälja või kurnatuseta," sõnab Dr Simeonsi dieediga 18 kilo kaotanud Eeva Helme, kes sai kaalulangetusega alustamiseks inspiratsiooni Anneli Lahe eduloost Kroonika ajakirjas.

Müüdid vs tegelikkus – ülekaalulisuse ja Dr Simeonsi dieedi mõju tervisele

mai 9th, 2021|Müüdid vs tegelikkus – ülekaalulisuse ja Dr Simeonsi dieedi mõju tervisele kommenteerimine on välja lülitatud

Dr Simeonsi dieet on Eestis tegutsenud aastast 2012 ning meie konsultandid on nõustanud üle 14 000 klienti kaalulangetuse teekonnal. Kui varasematel aastatel oli põhiküsimus, kas see ikka toimib ja tulemusi on võimalik saavutada, siis täna selles kaheldakse harva, sest edulugusid on lihtsalt niivõrd palju. Pigem vajab selgitust inimeste hulgas jätkusuutlikkuse ja tervislikkuse pool, mille osas jõudsalt inimeste hirme üles köetakse. Tegelikkus on aga teine – käsitleme teemat seekord võimalikult põhjalikult.

Anneli Lahe -20kg: “Kaalulangetus polnud hull katsumus, vaid kulges igas mõttes lihtsalt”

mai 8th, 2021|0 Comments

„Nii nagu ei too elus sulle keegi midagi hõbekandikul kätte, pead ka dieedi puhul taldriku ikka ise endale ette panema,” räägib 20 kilo kaalust alla võtnud teleprodutsent ja saatejuht Anneli Lahe Buduaarile. Anneli otsustas dieeti pidama hakata, sest kõik ümberringi tegid seda. ”Aasta tagasi pidas sama dieeti enne oma pulmi minu vanim tütar, kes saavutas suurepärase tulemuse. Kui ka meeskolleeg tuli dieedipidamise jutuga, mõtlesin, et veidi "vaba ruumi" ei teeks paha."

Liitu meie uudiskirjaga, et saada toitumisnõuandeid, teavitusi tasuta loengutest, motiveerivaid edulugusid, infot allahindluskampaaniate kohta ja palju muud

[]
1 Step 1
Previous
Next

Liitu meie uudiskirjaga, et saada toitumisnõuandeid, teavitusi tasuta loengutest, motiveerivaid edulugusid, infot allahindluskampaaniate kohta ja palju muud

[]
1 Step 1
Previous
Next